Green Art to przede wszystkim zespół nieszablonowo i kreatywnie myślących ludzi, którzy z pasją podchodzą do projektowania. Naszym celem jest stworzenie trwałych relacji między marką naszego klienta a jego odbiorcami poprzez przemyślany projekt, a także tworzenie historii, które poruszają ludzi powodując zmianę ich codziennych zachowań.
Czystości w naszej ocenie, a już przede wszystkim zapachu nie sposób oddać kolorem i to ascetycznej bieli. Postawiliśmy sobie pytanie - w jaki sposób oddać charakter oraz cechy profesjonalnych środków czystości?
Uznany nie tylko w Polsce ale i w Europie producent rowerów miejskich. Większa część kolekcji to rowery dedykowane płci pięknej, dlatego założeniem do tego projektu było wyeksponowanie samych produktów. To właśnie piękne rowery miały stanowić główną oś konceptu, a wszystko inne miało tworzyć tylko tło.
Stworzyć stronę, która w założeniu ma przede wszystkim prezentować dynamikę, rywalizację, sportową walkę i to zawodników zawodowej grupy kolarskiej w szeregach, której odnaleźć można Mistrzów oraz Wicemistrzów Polski było nie lada wyzwaniem.
Ilu producentów części oraz komponentów rowerowych tyle argumentów na to bez czego rower nie może się obyć. Firma CST Polska ma w tej kwestii również swoje zdanie, że bez opon i to dobrych o jeździe na rowerze nie ma mowy. Uznaliśmy to za punkt wyjścia w projektowaniu katalogu produktowego dla CST. Wśród wielu pytań jak zmierzyć się z projektem, jedno było pewne, że wykorzystamy kolor pomarańczowy. Resztę musieliśmy zapełnić treścią jak nie zapisaną pustą kartkę.
Nasze motto "Twój profesjonalizm, Nasze doświadczenie" to najlepsze podsumowanie dla Firm, a przedewszystkim ludzi z którymi przez lata mieliśmy okazję współpracować. W żadnej z tych Firm nie zabrakło innowacyjej ukierunkowanej w przyszłość wizji rozwoju, dzieki temu każdy z projektów był dla nas nowym wyzwaniem i nowym źródłem doświadczeń.